El apartamento!!!

Igår hade jag, Ida och Kelly finaste avskedsölen med alla vänner på O'learys i Gamla Stan. Det var lite sorgligt såklart men mest roligt att så himla många kom och ville hänga med oss. Gud, vad fina vänner man har! Jag blir ju alldeles rörd! Att folk man heller inte sett på några månader dyker upp för att säga hej och hejdå igen är helt underbart. Och det känns bra, om det inte har spelat någon roll att vi inte setts på ett tag nu så kommer vi ju snart tillbaka från Spanien och kan hänga igen! Jag vet inte vad jag ska säga men det var bara helt perfekt fantastiskt trevligt. Ni är bäst och vi kommer sakna er så gaaaaaalet mycket!

När jag ändå är igång så tänkte jag, äntligen, visa lite bilder på lägenheten vi kommer att bo i Barcelona. Den ligger som sagt tidigare i gotiska kvarteren (Barrio Gótico) ca 200 m från vår skola. Eftersom det är en fyra så har vi alla var sitt sovrum vilket känns väldigt skönt för någon gång ibland vill man kanske vara lite ifred... Äsch, vem försöker jag lura jag kommer ju sitta i TV-soffan jämt! Jaja, lägenheten har drygt 3,5 m i takhöjd och är renoverad 2006 enligt svensk standard. Så, ja vad mer kan man önska? Det får vi kanske se när vi kommer dit och det bor en råtta i vasken eller något åt det hållet. Nog pratat här kommer bilderna.










Psst... Som ni kanske sett så kommer Barcelonaresan hädan efter att få en egen kategori kallad "Barcelona VT11". Kände att det var smidigast så!

Kommentarer
Postat av: Esterer

ser helt underbar ut! tack för igår, kommer och hälsar på inom kort :)

2011-01-28 @ 18:37:52
URL: http://bixbite.blogg.se/
Postat av: moaa

vilken fin lägenhet! och fin blogg du har, känns som att du kommer få i uppdrag av mig att göra om min :) sköt om dig och lycka till med allt <3 PUSS

2011-01-31 @ 21:24:08
URL: http://moars.devote.se
Postat av: fia

Shit! Det är ju verkligen jättefint! Uppdatera om vad som händer asp!

2011-02-02 @ 18:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0