Galaxer i skit

Haha, jag vet inte om ni vet det men jag är enormt fascinerad av rymden och allt som har med rymden att göra. Stjärnor, galaxer, svarta hål. Allt! Jag har faktiskt funderat på att läsa en universitetskurs i astronomi men vi får se om jag kan få in det i mitt program. I alla fall, ni kan ju inse lyckan när jag hittade tumblrn galaxiesinshit. Det är ju fantastiskt! Så jag blev så inspirerad att jag försökte mig på lite egna galaxer i saker och ja, resultatet återfinns nedan. Det är inte värsta genomtänkta grejen det var mer så att jag ville pröva för att se hur det blev. Kanske kommer någon till inom kort som då är lite mer genomarbetad och tillsnyggad :)






Kommentarer
Postat av: Sara

Universum festar loss i huset :D coolt

2011-01-24 @ 18:57:00
Postat av: Hanna

Åh hus-bilden. Vill ba flytta in.

2011-01-27 @ 18:45:32
URL: http://crapofchanel.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Sjukt häftiga bilder! Speciellt ögat är vackert. Hur har du gjort?

2011-02-09 @ 18:37:52
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0