Jag ♥ DVD-boxar

Jag har förresten helt glömt att visa er en sak. När jag var i Sverige efter Chicago så åkte jag upp till Uppsala för att besöka mina kära vänner där. Rebecka hade nämligen inflyttningsfest i sin nya lägenhet och massor från klassen kom dit för att fira. Lägligt som det var så hade jag precis innan dess också fyllt år så söt-Sara och söt-Becka hade köpt en present till mig! En DVD-box med brittiska klassiker! Jag blev ju tack vare dem Stolthet&Fördom-frälst i vintras och utvecklade därefter ett sug efter precis dessa filmer (har ju gillat flera av dem tidigare men det späddes på nu, helt klart).



Just den här boxen (som är del 1 av flera, helt vidöppen för samlingsmöjligheter!) innehåller "Svindlarens dotter", "Northanger abbey", "The Moonstone", "Lycksökerskorna" och "Aristocrats". Tror det sammanlagt blev hela 18 timmars njutning! Å jag ser fram emot detta!!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag.gillar.detta. (Och jag ska låna den av dig när du kommer tillbaka :P)

2011-03-24 @ 21:02:53
Postat av: Sara

Vi borde ha nåt slags maraton i sommar med det bästa!

2011-03-25 @ 20:33:32
URL: http://grasparven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0