Update

Hej, förlåt och allt det där.
Jag är verkligen megakass på att uppdatera här men det är för att jag har problem med bilduppladdningen och det känns så omständigt att ladda upp någon annanstans och sedan för över dem hit. Jag ska försöka fixa det dock så snart som möjligt! Om jag kan... Jag knäpper i vilket fall en hel del foton vill jag lova så ni kommer få en bildbomb när jag får upp dem.

Jag kan i alla fall meddela att jag sedan typ 10 dagar är tillbaka i Barcelona igen. Regnet har öst, nej vräkt, ned över oss i tre dagar nu men det verkar som om det klarnar upp. I söndags hade vi faktiskt hela 20 grader - fast det borde ju förvarnat oss om regnet antar jag.

Idag kommer jag vara i full gång med att plugga fonetik för vi har tenta imorrn - hjälp! Och vi hade faktiskt tenta förra veckan också, fast då i morfologi. Dessutom hade vi bokpresentationer med uppsattsinlämning igår (jag läste klart boken 4 timmar innan deadline för uppsatsen så det var ju jobbigt men jag klarade det i tid, faktiskt) så det blir inte många lugna stunder.

Så, det var ju en liten snabb uppdatering över allt som händer här. Jag hoppas ni kollar min twitter också (den finns i sidomenyn här till höger förrutom på twittersidan) för där uppdaterar jag flera gånger dagligen om småsaker som händer och sånt. Är nog inget superintressant men ni ser ju att jag lever. Och appropå det så måste jag gå och ta mig en dusch i vårt underbara iskalla vatten.

iHasta pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0