Vår!









Här har ni lite bilder (äntligen verkar bilduppladdningen vilja fungera!!!) som jag tagit senaste veckorna. Det kommer mer, tro mig!

Så, våren har kommit till Barcelona på riktigt. De senaste dagarna har det varit väldigt fint väder och idag utnyttjade jag det verkligen. Jag mötte upp två klasskompisar och satte mig i Parc Ciutadella och pluggade lite. Dvs. jag läste typ i en halvtimme och låg sedan och solade i tre timmar. Jag har äntligen fått lite färg!! Jag trodde aldrig det skulle hända. Min hud verkade typ immun mot solen. Men inte idag. Yes! Eller tja, jag har faktiskt bränt mig lite men det är lungt :D Sen var jag en hurtbulle och stack ut och sprang också så nu är jag såååå död och ser fram emot vår kycklingwok vi håller på och lagar.

Så, livet här nere är rätt bra ärligt talat. Och på fredag kommer papi och bror min. Det ska bli väldigt trevligt. Nu måste jag återgå till matlagandet. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter fantastiskt med vår och papegojor och plugg i parker! Jag är så avundsjuk, och ser fram emot att våldgästa dig!

2011-03-25 @ 20:32:53
URL: http://grasparven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0