Om en nystart

Ja, om ni inte redan har märkt det så har jag både ny design och ny blogg! Det var egentligen inget fel på min blogspot-blogg mer än att jag kände att jag där inte hade samma kreativa frihet att kunna skapa egna layouter som jag har på blogg.se. Det gjorde att jag bytte hit och har fixat med den här bloggen ett tag nu för att allting ska fungera och vara i ordning. Min gamla blogg kommer att finnas kvar av sentimentala skäl så om ni någon gång får för er att läsa gamla inlägg så är det där ni ska kolla. För övrigt tycker jag att ni välkomnar mig hit så blir nog allting bra till slut :)
Jusste! Glöm inte att även adressen är lite ändrad (av diverse orsaker) så nu är det http://thesumofalltears.blogg.se. Det var nog allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli kul att följa :o)

2009-04-14 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0