[fotoinlägg] - Ace me up

Jag och en vän skulle till klubb Ace igår och helt plötsligt fick jag värsta klädångesten och sprang runt i lägenheten som en minitornado.



Jag visste att jag ville ha min nya klänning och för att det inte skulle bli för sött-sött så snabb-trashade jag ett par strumpbyxor. Det måste jag säga blev rätt ballt men jag blev ändå lite orolig över klädvalet trots att jag såhär i efterhand inte tycker att det var så farligt. I vilket fall...



...så slängde jag på mig en Kiss-tubtopp över (som jag gjort om från en t-shirt jag fick på ett konvent) och sen var det plötsligt dags att gå. Kvällen var grym och vi träffade massor av vänner som vi kände men inte visste skulle gå dit. Nästa gång det är Ace kan ni räkna med att se mig där :)


Kommentarer
Postat av: PhotoByTherese

Sv: Japp, jag har tagit den som vanligt :) Tack! Mobilen ja

2009-08-23 @ 17:32:39
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0