[fotoinlägg] - Hon har en egen stil




Tänkte bara lite illustrativt visa att min ena katt, Ronja, har en egen stil då hon sover. Det är för härligt :)
   Igår var vi ute först på Retro och därefter Dovas och Rocks på Helenes Krog för att fira att min vän Petra fyllt arton år. Önskar att jag hade några bilder men så blev det inte den här gången. Man orkar ju inte släpa med systemisen på krogen. Det är det trista med att ha en så stor kamera - att den inte alltid tas med. Nu har vi ju visserligen äntligen hittat laddaren till vår gamla digitalkamera så jag får nog börja använda den igen. För då blir det ju fler bilder. Och bilder är kul.

Kommentarer
Postat av: Nawal

vilken sötnos

2009-08-15 @ 21:10:21
URL: http://newl.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 23:29:39
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0