[fotoinlägg] - Make-me-up

Jag hade rätt tråkigt igår så jag satt och sminkade mig lite, är man tjej eller vad?, och bilderna nedan visar resultatet. Kan inte säga att det blev speciellt bra men det var lite kul iaf att testa olika ögonskuggor osv.




Avslutar med att lägga upp en bild på mina tänder som jag tog igår. Som många av er vet så tog jag av mig tandställningen i slutet av februari i år, efter två års plågor. Jag måste säga att jag fortfarande är väldigt nöjd med mina tänder och jag tycker inte att de har flyttat på sig speciellt mycket som många säger att de ska göra. Det är skönt att kunna le som vanliga människor nu vilket jag aldrig kunnat tidigare. Ni som slipper tandställning ska skatta er lyckliga även om jag aldrig ångrat mitt beslut en sekund.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

FINA BILDER, JÄTTE FINA! :)

2009-08-10 @ 13:49:38
URL: http://sofiiav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0