[fotoinlägg] - Maskerad

Jag har redan laddat upp massa bilder på Facebook från denna men för er som inte har min facebook så får ni ett smakprov här. Maskeraden ägde rum i fredags på min vän Fias tomt och innefattade allt från änglar till seriefigurer och såklart en massa skratt och dans. Tyvärr hade jag bara med mig min kompaktkamera så därav är bildkvalitén inte den bästa men det får duga!



Jag var SilverWoman



Jesus (Milla) mötte Spandexkvinnan (Sara)



Värdinnan i egen hög person var den grekiska gudinnan Nike



Unga (Dogge) och äldre (Filip) versioner av Clark Kent



Harry Potter (Emil) var på plats och fick senare också ditmålade glasögon



Självfallet var Franskvinnan (Ida) också där!



Svarta Madam (Kelly) tog sig också en visit till partyt



Avslutningsvis kom Bamse (Pontus) utan dunderhonung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0