Om att ta sig till Utö



Ja, som jag skrev igår så ska jag och tre av mina vänner alldeles strax träffas och handla inför seglingen. Vi var hemma hos Ida och planerade lite igår samt käkade middag och kom fram till att vi skulle försöka ta oss till Utö imorgon för att kunna gå på Värdshuset där. Sedan bär det av hemåt igen under tisdagen. Om jag har tur, vilket jag hoppas att jag har, så ska jag ta massor av härliga seglarbilder med kameran och eftersom det ska bli rätt fint väder så blir det kanske också lite badbilder.
   Nu ska jag gå och packa klart min bag och laga lite lunch senare. Önska mig lycka till!

(För övrigt så är bilden ovan en väldigt gammal bild på min cykel men jag har redigerat om den och tänkte att den därmed var okej att lägga upp. Eller?)

Kommentarer
Postat av: cherryl

ingen orsak:D Men hur har du fått din kategori till att se ut som den går? haha, men duvet så avrundad på toppen?

Sry om jag frågar lite jobbiga frågor, men det var grymt snyggt!

2009-08-02 @ 18:52:05
URL: http://cherryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0