Bråttom!

Nu är det bråttom. Har knappt en timme på mig att hitta kläder till skolfesten ikväll, kanske kolla igenom psykologiarbetet och sen måste jag dra för att se en "skolpjäs" (inte direkt en pjäs men det hinns inte förklaras nu). Och dessutom snöar det jättemycket! Måste säga att jag än så länge gillar det men jag antar att lyckan är kortvarig :P Langar upp en bild som min söta vän Melinda fotat idag (älskar att jag är så het på den....HA!). Nu måste jag logga ut och eftersom jag kommer hem sent i natt/morgon bitti så blir det inget mer idag och då jag ska gå i skolan till fem imorrn och sedan iväg på ett jobbmöte så blir det möjligtvis en uppdatering imorrn kväll. Puss&Hej


Kommentarer
Postat av: Loa

ang niotillfem's video:

jag tror att det var massa bilder som var tagna direkt efter varann och inte en inspelad video..

eftersom det var ganska hackigt och man kunde känna igen de enstaka bilderna som hon också publicerat i inlägget, att de funnits med videon..



ha det bra!

2009-12-15 @ 16:36:57
URL: http://meloy.blogg.se/
Postat av: PhotoByTherese

Jag premmar på din blogg nu. Kan du prenumerera på min ? :3

2009-12-16 @ 17:03:15
URL: http://photobytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0