Chicago

Woho! Hinner med ett inlägg till innan det blir den 29:e. Kom ganska nyligen hem från ytterligare en filmkväll hos Kelly, där Ida också var. Vi bakade blåbärspaj som aldrig ville bli klar (kan bero på att Kelly hade i vaniljsocker istället för bakpulver) och filmade hela bakningen via en väldigt smart uppfinning (men filmen blev ju helt värdelös eftersom kakan såg likadan ut då vi tog ut den som då vi stoppade in den) och såg därefter på filmen jag fick tag på under julmarknaden - Chicago. Som allmänt känt älskar jag musikalfilmer och jag kan inte förstå att den här har gått förbi mig så. Den var bara... magisk. Underbar. Obeskrivlig. Så bra att, efter att vi sett klart den, vi var tvungna att se en scen igen, och det är den ni också kan se nedan. Let me make it simple: ni bara måste se den om ni inte gjort det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0