Juldagen



Juldagen. Det känns konstigt att julafton kommit och gått utan att man riktigt förstått att den någonsin var här. Dagen igår var väldigt trevlig. Jag fick en massa fina presenter (bl.a. en merinoullsmorgonrock, whoa vilket långt ord, som är väldigt bekväm att blogga i) , om än inte något "stort" eftersom jag redan har kamera, mobil, iPod etc, och det väldigt värt :) Måste dock byta någon grej men så är det väl alltid - haha, allt kan ju inte bli 100 % rätt. Efter presentutdelningen så satte jag och far min oss ned och spelade två omgångar Rummikub. Jag vann stort båda gångerna vilket kändes bra för mitt vinnarego. Sedan körde vi När&Fjärran-spelet där jag... Okej, jag förlorade stort. Jag skyller på pappas hästminne och hans livserfarenhet (och kom inte och säg att jag har kunskapen färskare i huvudet för det hör inte hit). Därefter bestämdes det i ett familjeråd att vi inte ska åka till Värmland över helgen, till mitt stora förtret, men att vi ska försöka hitta på grejer med familjen ändå... Right, det kommer ju lyckas. Så nu sitter vi alla, utom bror som sover, och tittar på tönt-spion-filmen "Get Smart" som faktiskt är väldigt rolig. Det är ännu lov :)

Kommentarer
Postat av: Ida

så du kommer vara hemma? :) jippi!

2009-12-25 @ 13:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0