K to the E to the L to the L to the Y to the ' to the S... Ni fattar....



Okej, jag vet att jag tjatar om min ögonfärg hela tiden men det beror ju på att jag dels fått kommentaren "Det där var de konstigaste ögon jag sett" och sen ett skratt och dels på att de ÄR konstiga. De tenderar att verkligen skifta i färg beroende på ljuset. Från relativt blå/grå till mörkt grön/bruna. Någon dag ska jag lägga upp alla dessa skiftningar så får ni reda ut det jag aldrig vet: vilken ögonfärg jag har. I alla fall, här ser de väldigt gröna ut och jag måste påpeka att jag inte har redigerat ögonen någonting, bara tonat hela bilden lite då den var jättegul från början (så går det då man fotar i glödlampsljus). Det jag egentligen loggade in för att säga var att jag nu ska över till Kell's och titta på Idol och baka pepparkakor. Bådar ju gott eftersom jag blev magsjuk efter jag bakade sådana senast och därmed knappt äter dem. Men det blir nog bra :) Håll nu tummarna för Erik och Tove ikväll. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0