Mitt liv som manlig strippa

Min underbara vän Ester, som ska åka till Asien i fyra månader och för vilken vi hade avskedsmiddag idag :(, länkade på sin blogg till det jag nedan ska visa. Jag hade absolut ingen aning om vad det var för något och fick en sådan överraskning att jag bara skrattade så att jag grät. Det finns inga ord som beskriver hur glad jag blev då jag såg klippet. Underbara Ester, det här var helt sanslöst! Hur ska vi klara oss utan dig!??!

 

Är det bara jag som blev sugen på att bilda ett manligt strippteam?! För övrigt kommer bilder från kvällen nog imorrn... Eller idag kanske jag ska säga. Äsch, nu går jag och lägger mig ;)


Kommentarer
Postat av: Ester

visst är det roligt? Ida har gjort det :) hallåå, hur lägger man in så man ser hela klippet direkt på bloggen?!

gaaah, kommer sakna dig en massa! <3

2009-12-27 @ 10:45:17
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0