Pre Nix

Nu känns det ju lite konstigt att publicera massa bilder utan snö men eftersom jag faktiskt inte haft en sekund ledigt sen snön kom har jag inte haft chans att fotografera den. Om det går som det ska idag kommer jag nog dock ha ett par härliga vinterbilder. Men tills vidare, här är bilderna från min och mammas promenad förra helgen. Pre-snö. (Jag reserverar mig för brus&sudd för det var väldigt mörkt och mitt objektiv har inte världens bästa bländare - för att vara snäll)











Jusste, jag har ju helt glömt att säga det - ÄNTLIGEN LOV!!! Nu kan ni förvänta er bättre uppdatering från en helt klart mindre stressad Nathalie :) Måste jag säga att jag är så glad just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0