[fotoinlägg] - Mobilbilder (2)

Det var länge sedan jag laddade över bilder från mobilen så här kommer blandade bilder från de senaste veckorna :)



Jag minns ärligt talat inte när den här bilden togs på Milla. Men söt är den :)



Far och bror precis när den senare fått sin moped



Jag och Ida spelade "Monopol - Världens Underverk" hemma hos Emma en sommarkväll. Var det skolavslutningen? Mycket möjligt!



Jag tog en jättesnygg "hejjagärenfjortissomfotarminoutfitispegeln"-bild på min rumpa då jag skulle köpa ett par jeansshorts från Zara. Snygga var de i vilket fall. Även om de gått ut sig av mycket användning nu.



Det här vädret tycker vi om :)



Nu i veckan var jag, Ida och Fia hemma hos Sara och badade och myste. Här är Ida på väg att hoppa i poolen



Från samma dag. Typ världens roligaste bild. Fia gör bomben och Sara blir nedstänkt :P



Saras hund och jag fällde kommentaren "Han ser ut som en säl... Som äter... En melon!"



På väg att käka mat på Esters pizzeria i Mörby i torsdags. Lite färg har jag faktiskt fått! Bränt mig på ryggen också... :/



Och där har vi självaste Ester som får avsluta denna bilduppladdning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0