[fotoinlägg] - 28mm

Nu när jag kommit hem har jag lite bilder kvar från Värmland att ladda upp så det är möjligt att det droppar in några bilder då och då. Jag ska inte ladda upp alla de nu utan nöjer mig med en av dem samt att jag testade pappas gamla objektiv, som jag skrev om igår, och de bilderna tänkte jag också lägga upp nu. Men först alltså, en bild från Värmland.
Här nedan testade jag vad som skulle kunna liknas vid HDR i dess simplaste stadium. Dvs.att jag märkte att jag hade en överexponerad bild samt en underexponerad dito och i Photoshop lade jag ihop dem och resultatet ser ni nedan. Jag måste säga att det blev rätt bra för att vara första försöket. Eller vad säger ni?



Och över till pappas gamla objektiv, som ni kan läsa mer om under min kamerautrustning.













Den sista bilden bjuder jag på. Det var syrran som ville fota lite och mamma som ville leka assistent. Haha, jag ser helt galen ut.

Kommentarer
Postat av: moa

haha ja ellerhur, munkfors bibliotek är inte särskilt modernt =P ja, i höst måste jag absolut komma till dig, miss you too! :)

2009-07-30 @ 20:11:10
URL: http://moars.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0