[fotoinlägg] - Liseberg

Och nu har jag lite tid över igen, mellan allt slappande och faktiskt springande idag, så jag laddar upp bilderna från Liseberg som familjen var på i måndags.




Ja, det regnade då och då för att emellan skurarna spricka upp och vara riktigt fint. Så när man ändå behövde skydda sig mot regnet - varför inte använda en stilig och praktisk poncho? Ja, finns väl många anledningar till varför man inte bör använda det som att det ex. inte alls är stiligt utan extremt fult men dagen till ära lämnade jag alla sådana tankar hemma. Ibland behöver man vara ful och praktisk! Speciellt när man ska åka Flumeride :)





Syster köpte ett par rosa kaninöron som hon tyckte var jättefina. Jag tycker hon är jättesöt även utan men... Det blev fina bilder



Far och Mor tog en bärs i väntan på att vi skulle åka klart men tyvärr kom mamma inte med på bild eftersom hon var bakom kameran den här gången.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0