Om harmoniska regnmoln över Sverige





Två gamla bilder från Stockholm. De får representera att det regnar över Värmland igen. Jag antar att det borde störa mig att min semester störs utav regnfyllda skyar och jag tvingas sitta inne i stugan. Men det gör det inte. Det är märkligt men jag antar att jag bara har förlikat mig med vetskapen av att svensk sommar inte alltid innehåller solsken och strandbesök. På något sätt känns det harmoniskt och fridfullt att sitta inne och titta ut mot skogen och se regndropparna falla. Det är... skönt. Gud, vem har jag blivit? I vilket fall så åker jag till Göteborg imorgon, igen, för att gå på Liseberg och sova på hotell en natt. Det ska bli kul men på något sätt vill jag inte lämna Värmland än för jag trivs här så bra. Fast vi kommer ju tillbaka igen på tisdag så jag bör väl inte sörja alltför mycket. Nej, nu ska jag sätta mig på trappen och lyssna på regnet. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

andra bilden var skitsnygg :)

gillar headern också, mycket :)

2009-07-22 @ 12:42:46
URL: http://photostream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0