Om Tim Burton's "Alice in Wonderland"

Tar en liten paus i allt regn för att berätta någonting som händer den 12 mars 2010, på min käre vän Felicias nittonårsdag. Då kommer nämligen "Alice in Wonderland" att komma ut på bio i en version gjord av allas våran Tim Burton. Burton som tidigare producerat "Charlie and the Chocolate Factory", "Sweeny Todd" och "The Corpse Bride" bara för att nämna några. Filmer som är helt magiska och som jag personligen verkligen har tyckt om. Så nu är det alltså dags för lilla Alice att återigen hoppa ned i kaninhålet och se vart det tar henne när Burton rycker i trådarna. I rollerna kommer vi ex. att hitta kära Johnny Depp (som var med i både "CaCF" och "ST") som hattmakaren, Helena Bonham Carter ("ST") som röda drottningen och Anne Hathaway (från bl.a. "En Prinsessas Dagbok") som den vita drottningen.
   Det ska bli mycket spännande att se hur allting artar sig och jag säger bara en sak - jag ser fram emot den 12 mars!


Kommentarer
Postat av: pelerin

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. JA HURRAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

2009-07-19 @ 12:33:32
URL: http://utefrukost.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0