Uppdatering: Kamerainfo

Godmorgon. Tänkte bara berätta att jag uppdaterat min kamerainfo och lagt till mitt andra objektiv som jag haft länge men som av någon anledning inte kommit med på kamerainfot. För att komma dit klickar ni bara på bilden med texten "Min kameraväska" till höger.

För övrigt kan man ju nämna att jag är tillbaka i Stockholm nu efter mina tre veckor i Värmland med avstickare till Västkusten två gånger. Det känns väldigt konstigt att säga att jag kommit hem dels för att jag varit borta så länge men också för att jag någonstans känner att vårt hus i Värmland är mitt hem också. Jag kan heller inte säga att det är skönt att vara hemma för än känns det så konstigt men jag lär nog vänja mig snart :) Och vädret är ju lugnt bättre här än i Värmland så man kanske kan arbeta lite på brännan nu, som dött helt under Värmlands regnmoln. Loggar kanske in senare med lite bilder från Värmland men vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0