[fotoinlägg] - Värmland (2)

Här kommer lite blandade ögonblick från Värmland innan mina västkustbilder dyker upp;



Det regnar fortfarande ibland



Stackars katter får försöka klämma ned sig mellan alla märkliga saker som tillfälligt ligger framme för att försöka få lite sömn. Som om de inte sov tillräckligt!



Jag byggde ihop en IKEA-lampa till matsalen och är fortfarande förundrad över 1) att jag lyckades och 2) att man kan hitta på så märkliga konstruktioner



En dag regnade det värre än jag någonsin varit med om. Det gjorde ont att vara ute då det regnade så hårt men som tapper fotograf (ha!) satte jag på mig gummistövlarna och gav mig ut ändå



Det var lite svårt att få någon bra bild på regnet men här kan man nästan se hur våran överblommade rhododendron dränks av det



Efter lite fixande och två besök till IKEA börjar det arta sig och den lilla del av köket och matsalen som skymtar i bakgrunden börjar se bättre ut. Men det är ännu långt kvar tills allting blir klart. Mycket långt.



En kväll spelade familjen lite TP från -94. Mycket intressant att svara på frågor om var olika skolor i Sverige ligger. Borde man verkligen kunna sådant?



Min kära mor. Måste säga att jag ser en liten likhet emellan oss på den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0