[fotoinlägg] - Skoldagar i solen

Eftersom jag varit så dålig på att ladda upp bilder så kommer bilderna från förra helgen och veckan som gått nu. Förlåt men bättre sent än aldrig :)

Jag var hos Emma i lördags och sov över för att sedan åka och bada med henne på söndagen vid en jättemysig sjö i Vårsta :)



Emma stekte i solen...



Jag läste i min spanska Harry Potter-bok :)



Och posade framför kameran



Sedan åkte jag hem och firade morsdag med familjen och, äcklig, prinsesstårtan



På måndagen fick kameran följa med till skolan så här kommer bilder från den dagen och jag kan inte ta kredd för alla men jag minns inte vilka jag fotat eller inte så jag lägger upp alla ändå









De håller på att bygga om matsalen så vi käkar numera i gympasalen... Vilket känns lite skumt















Efter skolan åkte jag och Emma och Ida till Långsjön för att bada, sola och käka jordgubbar och grillad kyckling





Jag avslutar den här sköna bildserien med en mindre skön bild på mig. För det är jag värd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0