[fotoinlägg] - Mysmiddag



Jag hade en jättemysig fredagsmiddag med familjen på vår balkong. Solen sken, maten var utsökt och temperaturen precis lagom. För en gångs skull så lyckades jag få hela familjen på bild, exklusive katterna, och speciellt impad är jag över att bror och far fångades på kort. De brukar alltid ducka eller fly eller inte vara hemma när jag hivar upp kameran men nu var dem det och det var bra! Dessutom klagar alltid bror min på att jag aldrig fotar honom men jag svarar alltid med att säga "Svårt att fota någon som alltid duckar".
   I alla fall så var det trevligt och jag vet att bilderna är lite sena men så blir det ibland. Nu ska jag duscha, eftersom jag nyss kommit hem från en löparrunda, och sedan är det filosofiförebedelser inför ett seminarium, novellskrivande inför en inlämning och "The Yes Man" (hur det nu stavades) på TV. Kanske hinner ladda upp lite fler bilder från igår senare idag.

Kommentarer
Postat av: © Ainariel - Therese Marks fotodagbok

Hih, jag är så jäkla snygg alltså :) Hoppas det inte gör någonting att jag lånade bilden på mig till min header? <3

2009-05-03 @ 11:34:42
URL: http://www.ainariel.webb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0