[fotoinlägg] - Brunch











Jag var på brunch, eller frunch, hos Fia i lördags. Eftersom hon skulle åka tillbaka till Frankrike dagen efter, igår, så ville hon göra något med oss. Det blev jag Ida, Milla och Felli som kom dit och åt sjukt god mat. Amerikanska pannkakor, yoghurtglass, smoothie, äggröra, bacon och allt man kan tänka sig. Vi satt på hennes soldäck och myste i solen och pratade om allt och inget.
    Nu har hon åkt tillbaka och jag kommer att sakna henne. Men hon kommer ju å andra sidan till Sverige igen om sex veckor och då är hon hemma för alltid!
   Nej, nu måste jag snart dra till skolan. De skrev Matte C-nationella så alla som inte läser matte, jag, hade sovmorgon. Men nu är det alltså dags att gå i alla fall. Fler bilder från i lördags kommer nog upp i eftermiddag om jag inte sitter och panikpluggar filosofi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0