Om att det här inte är en modeblogg



Nej, det här är verkligen ingen modeblogg. Jag har min beskärda del av åsikter kring sådana men det är inte det jag ska ta upp nu. Jag har nämligen köpt ett par sandaler, förra veckan tror jag, på Din Sko, till ett bra pris. Jag tycker de är asfräna, haha, och det verkar många andra också tycka eftersom jag känner flera stycken som köpt just den här modellen. Och det är väl lite problemet med billiga affärer; alla handlar där. Oavsett om det gäller H&M, Din Sko eller Konsum så får man räkna med att man kommer gå runt i kläder som många andra också kommer att ha. Det blir helt enkelt det pris man får betala utöver den man ger när man köper produkten. Så då har man ett val; antingen köper man en billig produkt och betalar priset av att inte ha unika kläder på sig eller så köper man en dyr sådan och får vara, relativt, unik. Valet är ert. Jag har gjort mitt val; jag handlar billigt eftersom det är det enda mitt studiebidrag räcker till och för att jag säger - the more the merrier (ang. antalet kläder per krona). Därmed är jag jätteglad över mina skor och längtar efter en varm sommar som gör att jag kommer kunna ha dem ofta och få superfin sandalbränna.
Men vad väljer du? Och är priset värt det?

Kommentarer
Postat av: anna

handlar du kläder på konsum? :)

2009-05-06 @ 22:27:07
Postat av: pelerin

second hand baby, billigt och unikt haha fett nice ju

2009-05-06 @ 23:08:55
URL: http://pelerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0