[fotoinlägg] - Om en salig blandning

Jag slänger upp lite blandade bilder som jag tagit nyligen eftersom jag kände att det kanske vore något.
   Pappa hade lördagsmys på balkongen med öl (ej i bild), popcorn och iPoden samt sol i ansiktet



Jag har en förkärlek till begangnade böcker eftersom man ibland kan hitta små avtryck av forna ägare och svunna tider. Igår satt jag och läste lite ur Fredrik Lindströms "Världens dåligaste språk" då jag plötsligt vände blad och såg det här. "Elias var fin i förrgår" tror jag att det ska stå. Är det inte vackert?



Något annat fint är Eiffeltornet i miniatyr som jag fått av min lillasyster. Jag vet inte riktigt vad jag ska använda det som ännu men på en kedja eller kanske ett örhänge eller armband skulle det göra sig väldigt snyggt. Sobert faktiskt



Och jag målade naglarna igår. Det var länge sen sist. Mest för att vi inte har något aceton så det här kommer vara kvar tills det flagnar av någon gång i juni gissningsvis. Men det var det värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0