[fotoinlägg] - Om en upptagen helg







Foto: Felicia Börjeson
Modell: Jag
Redigering: Jag

Hej, förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera under helgen men jag har haft så mycket för mig. I fredags blev det mys hos Kelly med Felli (tror det kommer upp bilder från det senare) och igår var jag  på min vän Esters födelsedagsmiddag med tillhörande filmmys i Danderyd. Vi såg "Smala Sussie" som var helknäpp och jag fattade mest ingenting. Idag har jag varit ute och sprungit i värmen (det var sjukt jobbigt) och snart ska jag ta tag i det jag skjutit upp hela helgen; latinplugg inför provet. Fast först lite mer "The Hills" säsong 2. 
   Ovan är förresten fler bilder som jag och Felli tog till hennes fotoprojekt. Tycker de blev rätt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0