Moderskeppets hösttävling



Nu är ju hösten nästan slut, suck, men allas våran photoshopguru Moderskeppet har valt att avsluta den med buller och bång i och med sin hösttävling. Den går ut på att man ska använda någon/några utav deras effekttips (finns på tävlingssidan) på en egenfotad höstbild för att kunna vara med och tävla om deras photoshopguider. Självklart är jag med eftersom 1) vem älskar inte tävlingar? 2) deras photoshopguider är to die for och 3) jag har slaviskt följt deras hemsida i år och jag hade inte varit i närheten så bra på photoshop som jag är nu om jag inte haft deras hjälp. Så var med ni också: här.
Ville ni se mitt bidrag förresten? Nedan är det iaf och för er som är med i tävlingen så använde jag mig utav "softat skimmer"-effekten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0