NSA



En bild från i söndags då jag tog en promenad med syrran i Långbro, suprise. Idag var faktiskt en bra dag och jag har typ inte pluggat någonting (även om det inte kanske räknas in i kategorin "bra") vilket har varit skönt. Nu ska jag sova och imorgon är det sovkompensation för att vi såg filmen "Coco Avant Chanel" med franskan i måndags. Najs att få komp för något man älskade. Dessutom har vi ingen psykologi till 17:10 som vi brukar, fast jag borde jobba med uppsatsen ändå, och vi ska på rättegång. Lär bli intressant :)

NSA = Non-Study Afternoon

Update: Jag vet inte om ni hann se det men bloggen verkligen massakrerade min bild så att alla färger typ försvann i den. Gör den jämt såhär? Det är INTE uppskattat! I vilket fall så är bilden ni nu ser uppladdad från en annan sida och men har ändå ingen bättre färgmättnad. Gud, vad arg jag blev på blogg.se nu... Ska försöka reda ut detta... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0