Höstromantik

Jag har faktiskt fotat lite nu under lovet, om än sporadiskt, och här är resultatet.



Emma och Ida kom ju över i förrgår då vi skulle klättra så vi lagade lunch och om den blev god. Ja, ni ser ju själva. Hur smaskigt ser inte det ut?

Resten av bilderna är från en promenad jag och mamma tog i höstvädret. Riktigt skönt var det att få lite frisk luft och bara strosa omkring bland fallande löv. Jag tror jag har förvandlats till en höstromantiker.











Det var allt för den här gången men om jag åker till Värmland i helgen, just nu råder det delade meningar inom familjen om huruvida vi ska åka eller inte, så kan ni räkna med fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0