Och ett andetag emellan...

Idag ska jag försöka plugga lite. Tror jag iaf. Kommer säkert sluta med att jag inte gör det ändå men det är bra att ha en plan. Sen ska jag kanske fika med lite människor på underbara String. Förhoppningsvis får jag också lite luft någonstans däremellan. Eller så kryper jag ned i sängen igen... Nej, nu ska jag öppna geografiboken och få lite ångest. Önska mig lycka till!



Foto: weheartit

Psst... Vad tycker ni om bilderna på mig till höger, i menyn, ? Jag tycker det blev lite fint. Har alltid haft en förkärlek till fotoautomater så de får liksom illustrera det.

Kommentarer
Postat av: emma

dom va jätte fina:)

2009-10-26 @ 12:16:13
Postat av: Carita

svar - åh snyggo, tack så jättemycket! :* <3

grymt fina bilder i menyn, förresten :>

2009-10-26 @ 15:51:04
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0