Opepp på att vara pepp är alltid lika peppande

 

Hej, igen. Vet att den här bloggen egentligen ska vara lite munter och peppande men just nu känns det lite jobbigt. Jag vet att jag hela tiden tjatar om min skola men när man har så mycket att göra som vi har nu är det inte svårt att känna sig lite hopplös. Skrev lappen ovanför bara för att komma ihåg allt jag måste göra, och helst påbörja nu i helgen, innan lovet. Suck. Men på lovet ska jag peppa till lite, och plugga geografi eftersom vi har prov direkt efteråt, och verkligen fota mycket så ni får vänta tills dess. Eller tidigare om ni har tur, eller jag snarare. Ha, så grotta ned mig i psykologi snart - om jag orkar. Wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0