sovasovasova? nejnejnej!

Nu har det varit riktigt uselt med uppdateringar men det har varit mycket med skolan och jag har inte laddat över mina bilder från kameran till datorn än. I vilket fall käkade jag och några kompisar middag hos Ida igår (thaimat!), såg på Idol, förfasade oss över (antar att hon nu är) Idol-Camilla, färgade Idas hår, drog sedan runt mellan olika barer och klubbar i stan och kom till slut hem. Nu vill jag bara sova men det går inte för Sara har födelsedagsmiddag ikväll så vi får skjuta lite på det. Men det kommer bli jättetrevligt är jag övertygad om, var så länge sen vi sågs allihop. Okej, nu måste jag plugga lite mer innan jag klär på mig och drar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0