Vintertid

Jag gillar det här med vintertid bara för att man får sova en timme extra på morgonen och faktiskt se lite ljus utanför fönstret när man vaknar. Kom just hem från Milla och undrade lite över ifall SL skulle sätta in extrabussar för att klockan var över tolv men så var visst inte fallet. För alla ute i partynatten borde det väl däremot generera en extra partytimme om jag inte tänkt fel. Men, som sagt, för mig ger det bara lite extra men o så välbehövd sömn. Ska ta och casha ut den nu. (Förlåt att jag skriver så mycket om sömn hela tiden men det blir så när den vanligtvis är underprioriterad) Godnatt



(Bjuder också på en gammal bild på min fina IKEA-klocka. Mest för att visa att jag kan ladda upp större bilder nu. Yay.)

Kommentarer
Postat av: Carita

jag älskar vintertid eftersom det automatiskt blir mörkare på eftermiddagarna då liksom och det tycker jag är så himla fint. åh!

2009-10-25 @ 10:55:10
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0