Om jag hade pengar...

Som många gånger sagt förut; det här är ingen modeblogg; men ibland kan jag bara inte hålla mig borta från att visa upp fina saker. Jag snubblade nyss över ett blogginlägg, har tyvärr redan glömt var, om Luella's nya vårkollektion. Jag trodde jag dött och klivit in i himmelen då jag såg några av kläderna. De var helt sjukt fina! Jag antar att jag dock är ganska förutsägbar då det gäller mitt val av favoriter, de var "Natha-klänningar" som mina kompisar brukar säga, så jag utgår ifrån att ni alla ser likheterna. Men det är precis så jag vill ha mina klänningar! De där skulle jag köpa nununu om jag hade pengarna som krävs för att göra det. Nu får jag istället drömma om att H&M kanske släpper någon kopia senare i år och då vänta utanför portarna tills det att jag äntligen kan få labbarna på min dröm. Suck, om jag hade pengar... Nananana...

Psst... Ny kategori!

Kommentarer
Postat av: Petra

Svarta i mitten var sjukt snygg!

Har du hittat tavlan? ;)

2009-09-30 @ 20:39:50
URL: http://petrusjka.blogg.se/
Postat av: Lisa

härligt :D

görs idag för skoj då ??

2009-10-01 @ 15:53:04
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0