Once upon a time...

Mina vänner har ganska mycket roliga saker för sig på Facebook ibland. Som att jag fick det här fina  meddelandet när jag avtaggade mig på en ganska så osmickrande bild - för att säga det milt. Men det är fint, det värmer mitt hjärta även om jag kommer att få massa vaccin i hjärnan nu, uppenbarligen. Fast det är väl sånt man får räkna med i sådana influensahetstider som vi lever i. Lite vaccin har ingen dött av. Fast jusste, de har de ju. Ursäkta för massa utfyllnadstext här men det såg så fult ut annars.


Kommentarer
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Tack! :) svara gärna på dagens läsarfråga i min blogg: "vad är ditt besöksrekord"? :)

KRAM

2009-09-27 @ 13:18:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Kellz

Åh vad glad jag blir när jag sitter här en söndag och tittar på datorskärmen. Jag finns i bloggform! Åhhh kärlek till dig!

2009-10-04 @ 22:14:24
Postat av: Anonym

Åh vad glad jag blir när jag sitter här en söndag och tittar på datorskärmen. Jag finns i bloggform! Åhhh kärlek till dig!

2009-10-04 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0