Operation: Bli-Frisk-Nu



Ikväll, precis som igår, planerar jag att vara hemma, se på TV och tjocka godis för att kurera mig. Det har blivit alldeles för mycket fest och för lite träning på sistone. För två veckor sedan var jag övertygad om att jag hade svinis, som den så fint kallas nu, men sen blev jag bra och då stack jag ut och sprang och sedan dess har det var skit. Nu är jag på bättringen, trots ett bakslag i magkatarr i onsdag-torsdags, och därmed tänker jag köra operation:bli-frisk-nu. Dessutom är det bra för min plånbok eftersom jag ganska exakt har noll kronor att leva på. Så jag antar att jag inte skulle kunna gå ut ändå. Men det är bra att vila ibland... Tror jag...

Och jusste, angående bilden; Man lär sig något nytt varje dag, iaf om man klickar här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0