Ordet är mitt

Jag kom ganska nyligen hem från IKEA där familjen tittat runt lite på en ny säng till mig men madrasser är så dyra att vi kom hem tomhänta - men med ny insikt som vi ska se över snart!
Nu har jag läst igenom min sammanfattning inför religionsprovet ännu en gång och precis satt mig vid datorn för att försöka få ihop svenskauppsatsen. Jag blir så frustrerad när jag verkligen kämpar med dispositionen, som uppenbarligen var jätteviktig den här gången, men inte får ihop det som jag vill ha det. Ah! Dessutom är den heller inte helt färdigskriven ännu men det känns ärligt talat som ett mindre problem än det ovan nämnda. Tänkte appropå detta att ni kanske är lite intresserade av att se hur det ser ut när jag jobbar i word - titta på bilden till ovan. Det blir ofta väldigt rörigt; jag har kommentarer överallt, textändringar synliga och raderar och flyttar om stycken mest hela tiden vilket resulterar i fler blå markeringar om ändringar. Det är tur att man kan stänga av markeringsversionen för att få lite överblick ibland. Nej, nu kan jag inte skjuta upp det längre - dags att återgå till arbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0