Rock the ancient times



Ikväll ska jag se den omtalade och omtyckta rockmusikalen "De Tre Musketörerna" eftersom det var en present till min vän Felicia att hon, jag och min andra vän Kelly ska gå dit ihop. Då vi bokade biljetterna i mars kändes det jobbigt att vänta till september men tiden har verkligen flugit iväg och nu är det alltså dags. Jag är såklart lite orolig för att det på senaste tiden stått mycket i tidningarna om att det kanske inte blir några fler shower p.g.a. upphovsrättsproblem men det verkar ju helt klart bli så att jag får se den ikväll. I vilket fall har jag sett fram emot det jättemycket så man får hålla tummarna!

Kommentar: Den var bästbästbästbäst! Typ det bästa jag sett och jag har sett många pjäser och musikaler i mitt liv. Det var sjukt. Hur många föreställningar (inte konserter) har ni varit på där hela publiken hoppar i slutet - inkl. alla pensionärer? Nej, det var så sjukt bra. Måste se den igen. Ack, att det är slutsåld!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Skulle de inte köra nån Mötley låt i den musikalen också?

2009-09-01 @ 19:12:11
URL: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0