Converse ♥

Jag har slut på Converseskor. Har väl visserligen varit en sanning under ett längre tag nu men just nu slog det mig att det inte kan fortgå såhär längre. Jag har inte ett enda par jag kan använda längre (mitt enda egna par är för litet och det jag och bror delade på har gått sönder fullständigt) men jag har lite tur. Min kära mamma ska nämligen åka till Amerikatt i maj och då ska hon få handla åt mig. Det är ju allmänt känt att allting är billigare i USA men att det skiljer så många hundra kronor är rent löjligt och gör det sjukt ovärt att ens tänka på att handla här i Sverige. Om jag fick välja vilka skor jag ville skulle hon komma hem med de tre paren till vänster. Om jag bodde i USA och fick designa ett par egna skulle jag dock lätt gå omkring med paret till höger. Man kan ju drömma...


Kommentarer
Postat av: Michelle - Fototävling pågår!

Hej!

Skulle du vilja vara med i min fototävling med temat vårkänslor, nu när våren börjar närma sig?



Kram, Michelle!

2010-04-06 @ 19:51:58
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0