P-p-påsklov p-p-plugg p-p-panik!

Jag är verkligen ledsen att jag uppdaterar så dåligt - ska bli ändring på det! Nu har äntligen lovet börjat på riktigt för idag är första dagen som inte är en röd dag som vi är lediga på. Det känns väldigt skönt att ha lov, såklart, men också sjukt stressande för det är så himla mycket jag måste göra den här veckan. Skolan har överröst oss med plugg, prov och uppsatser, jag måste försöka hitta en studentklänning snart innan de försvinner (som min mor så fint sa) och dessutom ska jag skriva högskoleprovet och göra klart min ansökan till universitetet. Aaaah! Jag känner jag jag får smärre panik när jag tänker på det! Är jag duktig idag så pluggar jag massor men det är svårt att vara duktig när solen faktiskt skiner ute... Vi får se hur det blir med allt det där.

Här får ni lite Bilbaobilder åtminstone :) Det enda jag kan säga om dem är; är det inte sjukt vackert?! Jag dog lite mest hela tiden över att det var så enastående vackert i Baskien. Tyvärr är dessa bilder inte sparade för webben så färgerna är lite blaskiga men ni ser ju vad jag menar ändå.


















Kommentarer
Postat av: Patrik

Fina bilder! Ser härligt ut!

2010-04-09 @ 01:58:42
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0