Pencil vs. Camera

Tjo! Nu har jag kommit hem igen efter en helg i Uppsala och därmed också den första natten i min lägenhet (fick sällskap av min vän Camilla som fick sova på soffan). Känns helskumt om jag ska vara ärlig men helskumt på ett bra sätt. Jag shoppade också en hel del på IKEA igår som kommer att svida i min plånbok ett bra tag framöver men det resulterade i alla fall i en helt ny säng och en stor byrå och massor av andra saker som är bra att ha. :) Det börjar faktiskt kännas som att jag ska bo där nu fastän det fortfarande är konstigt. Det är liksom min lägenhet. Gud... I vilket fall så sitter jag nu och väntar på att kära Megavideo ska låta mig titta på fler OC-avsnitt och snubblade då över den här killen som tar helt otroliga foton där han håller upp olika teckningar han gjort. Tänk om man kunde vara så cool själv ;)








Kommentarer
Postat av: Ester

Det är helt sjukt att du flyttat till en annan stad, tur att det är 1 timme härifrån. När du har installerat dig måste man få komma och hälsa på :)

2010-08-17 @ 22:26:36
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0