Portfolio!!

Jag har en väldigt rolig nyhet faktiskt! Som nog några av er vet så har jag ett portfolio på en egen hemsida men det har länge varit dåligt utformat och utan riktning. Så nu har jag suttit några timmar och verkligen gått igenom hela hemsidan och ändrat om allting totalt. Kod för kod har jag skrivit, testat och ändrat om och om igen och nu är jag äntligen klar. På nathaliemark.com hittar ni nu ett stilrent portfolio med bilder sorterade i olika kategorier. Jag har ännu inte riktigt valt vilka bilder jag vill ha uppe så de som ligger där nu är mer ett förslag än något seriöst utvalt. Dessutom är inte sidan om mig uppdaterad ännu - men det ska ändras snart! Så snälla, klicka in er och skriv en liten kommentar här om vad ni tycker om det. Är det något som bör ändras? Något ni vill ha som inte finns? Jag är tacksam för allt för jag har verkligen kämpat med det här och det känns viktigt för mig att det blir bra. Tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0