3 fina bilder (Sommarkväll)

Jag vet att det varit dåligt med uppdateringar på sistone men det händer så mycket, och så väldigt lite. Jag tittar mest på OC hela dagarna (jag började se om från början och hade glömt hur sjukt beroende man blir av det programmet) och planerar inför flytten. Ikväll ska jag och mina vänner gå ut tillsammans och imorgon åker jag till Uppsala igen för att shoppa lite välbehövliga grejer på IKEA. Så det är full gång på det mesta utom min kamera. Jag har fotat lite från kräftskivan förra veckan och min brors spelning igår men inget har tagit sig från kameran till datorn. Men snart så! Tills vidare bjuder jag på tre fina bilder och hoppas ni får en grymt fin sommarkväll.







Foto: 1, 2 & 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0