En myskväll för länge sedan...

Jag har lite glömda bilder från en myskväll för länge sedan. Den börjar såhär.... När jag och några vänner var på julfika på Smålands nation i Uppsala här om veckan så...



... drack vi massor av billigt...



... och gott kaffe



Vi hittade vi också lite glögg och lussekatter att värma upp oss med.



Ser det inte väldigt drömskt och mysigt ut? Jo, och det var det också :) Här ovan är i alla fall fina Sara och Rebecka.



Sen blev det kväll och vi gick på vad som nog var världens finaste fyverkerishow uppe vid slottet. Allting hade filmtema och de spelade låtar från "Pirates of the Carribean", "Moulin Rouge" och "Fantomen på Operan" och hade synkat allting med olika form och färg och tempo på fyverkerierna. Det var helt magiskt...



... tyvärr var det också helt fruktansvärt jätteiskallt (ner mot -20 om jag inte minns fel) och det gjorde det väldigt svårt att fotografera. Efteråt så cyklade vi till Ica, försökte värma upp våra stelfrusna kroppar lite grand och köpte massa ingredienser till soppmiddag. Sen cyklade vi all hast hem till Rebecka och kröp allihop ned i hennes säng under täcket för att för att återigen försöka tina upp oss men det gick inte riktigt. Först efter flera timmar och massor av soppa och te började vi bli varma och då var det tyvärr dags för mig och Sara att cykla hem igen. Men trots allt detta var det en himla fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Sjukt snygg heder, i vilket pogram har du gjort den?



Puss & Kram <3

2010-12-26 @ 16:03:07
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- ok ;).

2010-12-26 @ 18:12:15
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: C A T T I S / photo

hej! fin blogg :)



haft en bra dag? :D

2010-12-26 @ 18:45:36
URL: http://ccattis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag var också på fyrverkerishowen, och mina bilder blev lika misslyckade som vid samma tillfälle två år innan, haha

2010-12-29 @ 01:03:43
URL: http://lovisasguldkorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0