Café String

Igår (fredag) tog jag initiativet att dra med mig mina vänner och säga; Nu är det hög tid att vi tar en fika, det var ju så länge sedan. Sagt och gjort. Med mig fick jag dem och vi drog bort till vårat, eller mitt iaf, gamla favvofik - String på Bondegatan. Det är något i atmosfären som jag bara älskar och det var verkligen länge sedan jag var där sist. Verkligen på tiden. Så vi tog vårt té och våra pajer och gick ned i källaren, satte oss i nedsuttna, underbara fåtöljer och bara pratade. Det blir inte mysigare än så (nej, Melli, det blir det inte!) och att det är billigt gör bara saken bättre. Så String, I will return - soon!





Retrodekoren är to die for. Helt underbart personlig.



Min fina kärleksmums och mitt söderté gick på 49 pix tillsammans. Ett kap i Stockholm.



Emma och Ida softade i fåtöljerna



Kelly chillade också en kortis innan hon skulle till frissan

Självklart var även Anna och Melinda med men Annas bild blev felfokuserad i källarbelysningen och Melinda smet innan kameran hann fånga henne. Efteråt tog jag tuben hemåt men hann på vägen, med lite hjälp, få ned världens finaste affisch från väggen och nu står den inramad i mitt rum. Vilket flyt man har ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0