Fue loco!

Jag har alltid älskat lockigt hår. Eftersom naturen inte var snäll och givit mig det har jag fått gå den hårda vägen. Som några av er vet så jobbar min pappa på ett frisörföretag (nej, han är inte frisör) vilket resulterar i att jag ibland får produkter och dyl. och jag har tidigare fått en locktång för att kunna få mitt drömhår - men den har liksom inte fungerat. Eller jag har inte fått den att fungera. I vilket fall så frågade jag idag pappa om han inte hade någon bättre sådan och då plockade han fram en oansenlig liten sak. Jag vägde den lilla oansenliga mot den stora och vräkiga jag redan hade och tänkte - varför inte? Så jag testade att locka håret. Damn, it was like heaven. Jag vet inte varför den var så bra men helt plötsligt föll liksom alla bitarna på plats och där stod jag med Hollywoodsvallet jag alltid önskat mig. Ibland är det allt bra synd att man inte ska på fest på kvällen men då skulle jag väl å andra sidan inte vågat testa den. Men nu vet jag - är party på g ska jag fixa lockar!

De första tre bilderna är då det är precis nylockat. Som vanligt blir alltid ena sidan mycket bättre än den andra men det är sånt som händer. Den sista bilden är efter att hela kvällen gått och jag borstat igenom håret lite med en mjuk borste så att det blivit mer 40-tals stuk på lockarna. Jag bjuder för övrigt på den fullkomligt osminkade looken och webcambilderna - det är ju faktiskt helg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0